Ładowanie...

Chcesz, aby Twój monitoring
wrócił do pełnej sprawności?

Przeprowadzimy kompleksową diagnostykę, a następnie zajmiemy się
jego naprawą. Sprawdzimy jego stan, wymienimy niezbędne
podzespoły oraz wykonamy konfigurację.
Przejdź do kontaktu i skorzystaj z profesjonalnego serwisu
monitoringu, dzięki któremu Twój system będzie ponownie sprawny -
nawet w ciągu jednego dnia.
Zamów bezpłatną wycenę!

Kompleksowy serwis
pogwarancyjny

Odbiór, diagnostyka,
naprawa i dostawa

Przystępne
ceny

Już od 50zł złotych
za usługę

Szerokie
możliwości

Naprawiamy: rejestratory,
kamery oraz inne
podzespoły

Gwarancja
jakości

3 miesiące na wszystkie
wykonane przez nas prace

 

 

Dlaczego warto?

Oszczędzisz czas, pieniądze i

energię

Oprócz fachowych usług serwisu pogwarancyjnego
posiadamy również własne magazyny części zamiennych.
To sprawia, że w tylko w jednym miejscu otrzymasz pełne
wsparcie, które potrzebujesz, aby dalej korzystać ze
swojego monitoringu.

Od razu dowiesz się, ile będzie

Cię to kosztować

Samą usługę naprawy poprzedzimy profesjonalną
diagnostyką, która pozwoli znaleźć i wycenić źródło
problemów.
Jeśli uznasz, że naprawa w tym przypadku nie jest
opłacalna - odeślemy sprzęt, a Ty zapłacisz tylko za
transport i prace diagnostyczne.

Upewnisz się, że wszystko działa

tak, jak należy

Na każdą usługę naprawy udzielamy aż 3-miesięczną
gwarancję, która obejmuje wszystkie wykonane przez nas
prace.
Dzięki temu zyskasz pewność, że sprzęt, który wróci do
Ciebie z serwisu, będzie w pełni sprawny i gotowy, aby
dbać o bezpieczeństwo Twojego domu lub firmy.

 

 

Serwis monitoringu krok po kroku – jak to działa?

Chcesz, aby Twoje kamery, jak i cały system zostały naprawione szybko i sprawnie? Zobacz, jakie to proste!

Kontakt

Zadzwoń, wyślij e-maila bądź zajrzyj
do naszego serwisu przy ul. Karola
Modzelewskiego 2 w
Białymstoku.

Naprawa

Jeśli zaakceptujesz koszty i warunki
usługi serwisu – zajmiemy się
naprawą Twojego urządzenia do
monitoringu.

Odbiór

Gdy naprawa zostanie zakończona -
monitoring odbierzesz bezpośrednio
w naszej siedzibie lub skorzystasz z
dostawy za pomocą firmy kurierskiej
- prosto pod wskazany adres.

 

 

Co o nas mówią?

Sprawdź opinie osób, które już skorzystały z naszego wsparcia serwisowego.

Buszyk
4 opinie
⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

Jestem mega zadowolony z firmy. Co prawda kupiłem na razie jedną kamerę od nich, ale za support należy im się więcej niż 5 gwiazdek. Mega podejście do klienta. Bardzo fachowa pomoc. Jeszcze od was kupie kilka kamer.

 

SilverFox Agencja Marketingowa
Lokalny przewodnik · 3 opinie · 9 zdjęć
⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐  

Przekonaliśmy się, że na firmie Zintonic można polegać! Szeroki asortyment - od kamer po sprzęt IT - poznaliśmy dogłębnie. Produkty wyróżniają się wysoką jakością oraz wielofunkcyjnością. Specjaliści mają ogromną wiedzę i bazując na niej świetnie doradzają w wyborze konkretnych sprzętów. Polecamy !!!

 

Ula Sych
Stosunek ceny do jakości:         ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
Jakość obsługi zamówienia:      ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
Jakość produktu:                         ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

Kompetentna i miła obsługa oraz duży wybór kamer. Mają markowe podzespoły ze swoim logo dzięki czemu ceny bardzo atrakcyjne w stosunku do jakości. Fachowa i szybka pomoc techniczna na miejscu i profesjonalne podejście do klienta. Jak trzeba coś wymienić czy zareklamować są mili i nie robią z niczym problemów.

 

Wasyl978
⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐  opinia od W...8 | zakup od zintronic_pl

Bardzo kulturalna i fachowa obsługa. Wiele innych sklepów mogło by się uczyć od nich podejścia do klienta.

 

 

Chcesz do nich dołączyć?

 

 

 

Cennik naprawy i serwisu monitoringu – ile to kosztuje?

Zastanawiasz się, ile możesz zapłacić za tego typu usługi? Zapoznaj się z poniższą tabelą, w której znajdziesz wszystkie koszty związane z serwisem.

 

Rejestratory
Konfiguracja rejestratora 130 zł
Przywrócenie hasła do ustawień fabrycznych 99 zł
Identyfikacja urządzenia 50 zł
Wymiana HDD 55 zł
Kamery kompaktowe
Wymiana kabla 100 zł
Wymiana obiektywu 70 zł
Wymiana obiektywu z motozoom 150 zł
Wymiana chipsetu 150 zł
Wymiana PTZ 100 zł
Wymiana głośnika/mikrofonu 50 zł
Wymiana IR 80 zł
Wymiana – inne podzespoły do uzg.
Wymiana części obudowy od 100 zł
Przywrócenie hasła do ustawień fabrycznych 50 zł
Kamery obrotowe
Wymiana kabla 100 zł
Wymiana obiektywu 70 zł
Wymiana obiektywu z motozoom 150 zł
Wymiana chipsetu 150 zł
Wymiana PTZ 100 zł
Wymiana głośnika/mikrofonu 50 zł
Wymiana IR 80 zł
Wymiana silnika 50 zł
Wymiana – inne podzespoły do uzg.
Wymiana części obudowy od 100 zł
Przywrócenie hasła do ustawień fabrycznych 50 zł
Inne naprawy/usługi
Zarobienie wtyku RJ45 3 zł/szt.
Ekspertyza uszkodzenia do Ubezpieczyciela od 50 zł
Identyfikacja urządzenia 50 zł
Aktualizacja oprogramowania urządzeń od 50 zł
Naprawa innych/nietypowych uszkodzeń do uzg.

Skorzystaj z profesjonalnego
pogwarancyjnego serwisu
monitoringu

Dołącz do setek klientów i skontaktuj się z nami,
aby otrzymać bezpłatną wycenę. W ramach usług
naprawy zapewniamy:
● Diagnostykę, która pozwoli znaleźć i poznać
źródło problemów.
● Naprawę, po której Twój system monitoringu
będzie ponownie w pełni sprawny.
● Dostawę naprawionego sprzętu - pod wskazany
adres (lub odbiór osobisty w naszej firmie).

Porozmawiaj z doradcą lub skorzystaj z formularza
kontaktowego.

 

Regulamin świadczenia pogwarancyjnych usług serwisowych

 

Definicje:
Serwis – Dział serwisu firmy Zintronic, z siedzibą w Białymstoku przy ul. Karola Modzelewskiego 2, 15-535 Białystok
Klient – każda osoba fizyczna lub prawna zgłaszająca sprzęt do naprawy
Diagnoza – usługa serwisowa płatna polegająca na sprawdzeniu stanu sprzętu, przetestowaniu, oszacowaniu uszkodzeń, wyceny części zamiennych i kosztów naprawy w przypadku uszkodzenia sprzętu. Ekspertyza jest przygotowywana przez Serwis w formie pisemnej.

  1. Serwis świadczy pogwarancyjne usługi serwisowe sprzętu do monitoringu, tj. kamer i rejestratorów różnych producentów (dalej: „Sprzęt”), zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.

  2. Naprawą może być objęty jedynie sprzęt, którego produkcja została zakończona nie wcześniej niż 3 lata temu. Naprawa sprzętu, którego produkcja została zakończona powyżej 3 lat, może być wykonana na podstawie indywidualnego zlecenia właściciela sprzętu po uprzednim ustaleniu przez Serwis dostępności części zamiennych do  tego sprzętu i pisemnym wyrażeniu zgody na przyjęcie sprzętu do naprawy.

  3. Przyjęcie sprzętu do naprawy następuje poprzez jego dostarczenie do Serwisu, osobiście lub przesyłką kurierską.

  4. Serwis odbiera od Klienta pisemne zlecenie naprawy, oryginał tego dokumentu otrzymuje Klient, a kopia zostaje w Serwisie.

  5. Pracownik Serwisu uzgadnia z Klientem orientacyjny koszt naprawy i wpisuje go do protokołu przyjęcia sprzętu.

  6. W przypadku nie wpisania orientacyjnej kwoty naprawy, Serwis każdorazowo powiadomi Klienta o kosztach odpłatnej naprawy serwisowej.

  7. Po otrzymaniu sprzętu Serwis dokonuje wstępnej diagnozy i określa przewidywane koszty jego naprawy.

  8. Jeśli podczas wstępnej diagnozy Serwis stwierdzi, że:
    a) Sprzęt jest w pełni sprawny – dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w Serwisie lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta, obciążając go kosztami diagnozy w wysokości 50 zł brutto,
    b) Sprzęt wymaga naprawy – Serwis informuje Klienta o stwierdzonych uszkodzeniach sprzętu oraz o przewidywanych kosztach naprawy; w przypadku rezygnacji z naprawy po wstępnej diagnozie, Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w Serwisie lub za pośrednictwem kuriera na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami diagnozy w wysokości 50 zł.

  9. Po otrzymaniu zlecenia wykonania usługi, Serwis podejmuje się diagnozy sprzętu i ewentualnej naprawy:
    a) Jeśli przewidywany koszt naprawy nie przekracza uzgodnionej i spisanej na protokole przyjęcia kwoty, Serwis niezwłocznie przystępuje do wykonania naprawy bez uprzedniego uzyskania zgody Klienta na naprawę;
    b) Jeżeli przewidywany koszt naprawy jest wyższy niż uzgodniona kwota Klient zobowiązuje się do podjęcia decyzji w sprawie naprawy w ciągu 3 dni roboczych od momentu przekazania informacji przez Serwis o kosztach.

  10. Czas trwania naprawy każdorazowo jest uzależniony od rodzaju uszkodzenia oraz dostępności części i podzespołów zamiennych niezbędnych do dokonania naprawy.

  11. W przypadku, gdy po przystąpieniu do naprawy zostaną stwierdzone inne uszkodzenia sprzętu skutkujące wzrostem kosztów naprawy o co najmniej 20% w stosunku do kosztów naprawy przewidywanych w czasie diagnozy wstępnej, Serwis poinformuje Klienta o dodatkowych uszkodzeniach sprzętu i kosztach ich naprawy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Naprawa dodatkowych uszkodzeń nastąpi po uzyskaniu zgody Klienta na pokrycie dodatkowych kosztów. W przypadku niewyrażenia przez niego zgody na pokrycie dodatkowych kosztów, Serwisjest upoważniony do odmowy naprawy sprzętu. W przypadku odmowy naprawy  Klient jest zobowiązany do:
    a) odebrania sprzętu w terminie 3 (trzech) dni roboczych od dnia telefonicznego poinformowania go o odmowie naprawy sprzętu,
    b) uiszczenia opłaty za diagnozę sprzętu i transport w wysokości określonej w aktualnym cenniku napraw pogwarancyjnych.

  12. Po zakończeniu naprawy Serwis poinformuje Klienta o zakończeniu naprawy oraz o wysokości opłaty za usługę za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

  13. Wydanie naprawionego sprzętu nastąpi wyłącznie po uiszczeniu przez Klienta całości opłat za wykonanie naprawy.

  14. Opłaty, o których mowa w pkt. 13 powyżej, mogą być uiszczone:
    a) gotówką w kasie Serwisu lub kartą płatniczą,
    b) przelewem elektronicznym w serwisie Przelewy24 z zaznaczeniem numeru zlecenia naprawy,
    c) za pobraniem, przy odbiorze sprzętu od firmy kurierskiej.

  15. W przypadku nieuiszczenia opłat, o których mowa w pkt. 13 powyżej, Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy wydania sprzętu do czasu zapłaty tych należności.

  16. Na wykonaną naprawę pogwarancyjną (naprawione/wymienione podzespoły lub jednostki) udziela się 3 miesięcznej gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres wykonanych napraw. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pobytu w serwisie.

  17. Wymienione w czasie naprawy sprzętu części będą zwracane Klientowi wyłącznie na jego pisemne żądanie złożone jednocześnie z przekazaniem sprzętu do naprawy. Przy braku takiego żądania wymienione części będą przekazywane przez Serwis do recyklingu lub utylizacji.

  18. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach stałych sprzętu i innych nośnikach przekazanych ze sprzętem do naprawy. Klient przed przekazaniem sprzętu do Serwisu zobowiązany jest do zabezpieczenia ww. danych poprzez wykonanie kopii. W przypadku niewykonania kopii zapasowej ponosi on ryzyko utraty danych w czasie wykonywania czynności serwisowych i nie będzie rościł pretensji wobec Serwisu.

  19. Wszelkie reklamacje napraw pogwarancyjnych wykonanych Serwis będą rozpatrywane indywidualnie. Reklamacje winny być zgłoszone do Serwisu w terminie 14 (czternastu) dni licząc od daty zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Klientowi przysługuje prawo do bezpłatnej naprawy, a w sytuacji, gdy jest ona niemożliwa - przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za wykonaną usługę. Koszt transportu do Serwisu pokrywa w tym wypadku Klient. Koszt transportu do klienta pokrywa serwis. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszt transportu w obie strony pokrywa Klient.

  20. Wszelka korespondencja związana z wykonywaniem naprawy pogwarancyjnej sprzętu winna być wysyłana do Klient na adres e-mail wskazany w Zleceniu Naprawy.