Zamówienia i zwroty
Dostawa
Wysyłka zamówień realizowana jest za pośrednictwem kuriera DPD, kuriera InPost, Paczkomatów InPost oraz DPD Pickup. Zamówienia realizowane są w ciągu 24H od moment złożenia ich w serwisie chyba, że na karcie produktu jest informacja o dłuższym terminie dostawy. Czas dostawy produktów zależny jest od wybranej formy dostarczenia. Produkty dostarczane są do klientów w terminie od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania. Gwarantujemy darmowa dostawę dla zamówień powyżej powyżej 200 zł koszt dostawy InPost Paczkomaty oraz InPost Kurier wynosi 0 zł.
Zwroty
Konsument ma prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Może zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Od tej zasady są jednak wyjątki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.
Ile jest czasu na zwrot towaru zakupionego przez Internet?
Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi. Środki zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.
Jak dokonać zwrotu towaru?
Aby zrezygnować z umowy, prosimy o poinformowanie Nas o tym fakcie, najlepiej poprzez formę pisemną lub wykorzystując dostępny formularz zwrotu. Taka notyfikacja powinna nastąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. Koszty przesyłki towaru z powrotem do sprzedawcy ponosi konsument. W przypadku zwrotu towaru oferujemy usługę Szybkie Zwroty InPost, za którą naliczana jest opłata w wysokości 12,99 zł. W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Czy mogę zwrócić towar używany?
Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru. Jest wskazane, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko oraz dodatkowe opakowanie, chroniące oryginalne.
Kiedy sprzedawca ma prawo do obniżenia kwoty zwrotu?
Mamy prawo do obniżenia wartości zwracanej kwoty w przypadku gdy nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Przede wszystkim w przypadkach montażu urządzeń, które pozostawiały ewidentne ślady na urządzeniu.