Zamówienia i zwroty

Ładowanie...

Dostawa

Wysyłka zamówień realizowana jest za pośrednictwem kuriera DPD, kuriera InPost, Paczkomatów InPost oraz DPD Pickup. Zamówienia realizowane są w ciągu 24H od moment złożenia ich w serwisie chyba, że na karcie produktu jest informacja o dłuższym terminie dostawy. Czas dostawy produktów zależny jest od wybranej formy dostarczenia. Produkty dostarczane są do klientów w terminie od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania. Gwarantujemy darmowa dostawę dla zamówień powyżej powyżej 200 zł koszt dostawy InPost Paczkomaty oraz InPost Kurier wynosi 0 zł.

Zwroty

Konsument ma prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Może zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Od tej zasady są jednak wyjątki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.

Ile jest czasu na zwrot towaru zakupionego przez Internet?

Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi. Środki zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.  

Jak dokonać zwrotu towaru?

Aby zrezygnować z umowy, prosimy o poinformowanie Nas o tym fakcie, najlepiej poprzez formę pisemną lub wykorzystując dostępny formularz zwrotu. Taka notyfikacja powinna nastąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. Koszty przesyłki towaru z powrotem do sprzedawcy ponosi konsument. W przypadku zwrotu towaru oferujemy usługę Szybkie Zwroty InPost, za którą naliczana jest opłata w wysokości 12,99 zł. W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Czy mogę zwrócić towar używany?

Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru. Jest wskazane, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko oraz dodatkowe opakowanie, chroniące oryginalne.

Kiedy sprzedawca ma prawo do obniżenia kwoty zwrotu?

Mamy prawo do obniżenia wartości zwracanej kwoty w przypadku gdy nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Przede wszystkim w przypadkach montażu urządzeń, które pozostawiały ewidentne ślady na urządzeniu.

Koszty zostaną zwrócone zgodnie z pierwotną formą płatności użytą podczas zakupu.

Klient jest odpowiedzialny za koszty wysyłki w przypadku dokonywania zwrotów, a opłaty za wysyłkę / obsługę zakupu nie podlegają zwrotowi.

Jeżeli masz pytania odnośnie zakupu, dostawy lub złożonego zamówienia skontaktuj się z nami.

 

Email: [email protected]

Telefon: (85) 677 70 55