Zamównienia i zwroty

Ładowanie...

Dostawa

Wysyłka zamówień realizowana jest za pośrednictwem kuriera DPD oraz Paczkomatów InPost. Zamówienia realizowane są w ciągu 48H od moment złożenia ich w serwisie chyba, że na karcie produktu jest informacja o dłuższym terminie dostawy. Czas dostawy produktów zależny jest od wybranej formy dostarczenia. Produkty dostarczane są do klientów w terminie od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania. Gwarantujemy darmowa dostawę dla zamówień powyżej 300 zł.

Zwroty

Konsument ma prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Może zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Od tej zasady są jednak wyjątki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.

Ile jest czasu na zwrot towaru zakupionego przez Internet?

Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi. Środki zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.  

Jak dokonać zwrotu towaru?

Aby odstąpić od umowy należy poinformować Nas o tym, najlepiej w formie pisemnej. Można wykorzystać formularz zwrotu. Należy tego dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Konsument ponosi koszty przesyłki towaru do sprzedawcy.

Czy mogę zwrócić towar używany?

Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru. Jest wskazane, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko oraz dodatkowe opakowanie i chroniące oryginalny.

Kiedy sprzedawca ma prawo do obniżenia kwoty zwrotu?

Mamy prawo do obniżenia wartości zwracanej kwoty w przypadku gdy nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Przede wszystkim w przypadkach montażu urządzeń, które pozostawiały ewidentne ślady na urządzeniu.

Koszty zostaną zwrócone zgodnie z pierwotną formą płatności użytą podczas zakupu.

Klient jest odpowiedzialny za koszty wysyłki w przypadku dokonywania zwrotów, a opłaty za wysyłkę / obsługę zakupu nie podlegają zwrotowi.

Przedmioty pochodzące z kategorii OUTLET nie podlegają zwrotowi.

Jeżeli masz pytania odnośnie zakupu, dostawy lub złożonego zamówienia skontaktuj się z nami.

Email: [email protected]

Telefon: (85) 677 70 55